wtorek, 15 lutego 2011

Album z chrztu

W końcu udało mi się skończyć jeden album, ale nie ten co planowałam:). Album „mikołajowy” musi jeszcze trochę poczekać. Za to do tego mogę już wkleić zdjęcia z chrztu synka mojej siostry – Mikołaja. 

Album nie jest duży bo ma tylko 6 kart (nie licząc okładek) i jest w nim już 1 kolorowe zdjęcie i jeszcze będzie 11 czarnobiałych zdjęć o wymiarze 15x21.

Album jest bardzo prosty. Ponieważ jest to album dla mnie nie ma w nim podpisów typu „rodzice chrzestni”, „dziadkowie” itp., itd.
Album jest zrobiony na bazie 25x25 ze Scrapińca.
Użyłam tylko papieru Przedwiośnie 02 z Galerii Papieru. Dodatkowo na okładkach, powiedzmy bazą jest karton Cansona Iris nr 224. 

Ramka z okładki pochodzi z Pasja Studio.

Świeczka została potraktowana tuszami i Glossy Accents. 

Na każdej stronie są białe kwiatuszki z perełkami w kolorze turkusowym lub białym i do tego gałązki z listkami. Przez perełki album zrobił się grubaśny:).

Z braku laku a raczej maszyny do szycia mam niby- przeszycia zrobione cienkopisem stabilo:).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz