piątek, 27 stycznia 2012

Kalendarz

Kalendarz powstał z połączenia 2 wyzwań: wyzwania scrapki.pl- z kalendarzem i wyzwaniowego blog-hopu na Kreatywnym Polu. Ja zrobiłam kalendarz od podstaw, tzn sama wydrukowałam miesiące, wycięłam i złączyłam sznureczkiem, który mogę rozwiązać, aby zdjąć nieaktualną karteczkę miesiąca i oczywiście nie mogło zabraknąć wymaganych elementów z blog hopu:) Do tego trochę Distressa w odcieniu zielonym i brązowym.


Sznurek - jest, przeszycia są.

Guzik, materiał (czyli bandaż), kwiatki, kolor biały (w postaci białych różyczek) - są:

Ćwiek - jest.

Kropki w postaci półperełek są:

Kalendarz wisi sobie na korkowej tablicy znajdującej się na moim kraftowym biurku. Obecnie robię różnego rodzaju porządki na nim. Jak tylko skończę to się pochwalę;)

Miłego dnia!

7 komentarzy:

  1. Świetny! Pięknie skomponowany! Baardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękna praca! bardzo mi się podoba :)
    dziękuję za wzięcie udziału w naszej zabawie - pozdrawiam Katharynka DT Kreatywne Pole

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny...zwłaszcza,że zrobiony od podstaw:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ułaaa jaki śliczny!
    wszystko sklecone idealnie:)

    OdpowiedzUsuń