sobota, 30 lipca 2011

Wyróżnienie

Takie oto wyróżnienie dostałam od Krótkiej. Jest to dla mnie wielkie zaskoczenie, ale niezmiernie miłe i baaardzo za nie dziękuję. Ogromnie cieszy mnie to, że niektóre z moich prac mogą być dla kogoś inspiracją. 

Wiem, że powinnam teraz wyróżnić 16 osób, ale nie zrobię tego i mam nadzieję, że nikt nie będzie miał mi tego za złe. Nie zrobię tego dlatego, że 16 wyróżnień to za mało. Jest tak wiele osób, których twórczość jest tak bardzo inspirująca, że nie sposób je wymienić! 

Ale 7 rzeczy o sobie napiszę:)
1. Pozostał mi jeszcze rok studiowania. Mam nadzieję, że za rok o tej porze będę już panią magister europeistyki:);
2. Lubię sorbet truskawkowy i mleczną czekoladę;
3. Lubię czasem coś upiec albo ugotować;
4. Chciałabym zwiedzić Paryż i w końcu porządnie nauczyć się francuskiego;
5. Papierowa twórczość wciągnęła mnie rok temu.
6. Chciałabym mieć biszkoptowego labradora albo beagle'a :D
7. Królewna znalazła swoją żabkę :)

Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz