piątek, 3 lutego 2012

Blogowe urodziny i niespodzianka:)

Dziś mój blog obchodzi swoje pierwsze urodziny! Dokładnie rok temu zaczęłam prezentować tu swoje czasem lepsze czasem, gorsze twory, głównie papierowe w postaci kartek - w końcu to "Kolorowe kartki";P jak również inne wariacje związane z papierem i nie tylko. Wszystkim tu zaglądającym bardzo dziękuję za odwiedzanie mnie, a jeszcze bardziej za pozostawione komentarze, które bardzo lubię czytać :) Możecie mi życzyć dużo weny i chęci do tworzenia, czego ja również wam życzę:) 
Ta słodka babeczka została znaleziona tu. Nie myślcie, że ja ją piekłam;) Chociaż po papierach wypieki to kolejna rzecz, którą bardzo lubię:D
Jest to również 101 post więc kolejna okazja do świętowania;) 
W związku z powyższym postanowiłam, przygotować troszkę cukierków. Jenak z tego względu, że są to blogowe urodziny postanowiła, że niespodzianka trafi do jednej z osób spośród moich obserwatorów, tak więc będzie małe losowanie.

W pudełeczku znajdują się 62 karteczki, czyli liczba moich podglądaczy:D

 Mieszam, mieszam....

... i paczuszkę "cukierków" - czyli garść przydasi, garść słodkości i coś mojego autorstwa otrzyma...


Gratuluję szczęścia! I proszę zgłosić się do mnie mailowo:)

A wszystkim, którzy tu zaglądają dziękuję, że to robią:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz