poniedziałek, 20 czerwca 2011

Zlotowe konkursy

Na początek ogłaszam, że mam już w pełni wakacje:D. Ostatni egzamin już napisałam, mam nadzieje, że z wynikiem pozytywnym;P.
Z racji tego, że mam już czas to wrzucam foteczki kilku prac, które przygotowałam na konkursy związane z sobotnim Zlotem.
Ta oto karteczka została wykonana na konkurs ogłoszony przez Galerię RAE. Trzeba było zrobić coś dla maluszka.
 A tak kartka wygląda w środku:
A na konkurs Galerii Papieru zrobiłam taką oto zawieszkę do scrapowego kącika:
Przód:
 Tył:
No i został jeszcze tag na konkurs sklepu scrapki.pl i mogę się pochwalić, że zajął trzecie miejsce:) Z tego też powodu jestem niesamowicie podekscytowana! Tym bardziej, że jest to pierwszy tag jaki kiedykolwiek wykonałam.Okropnie się ciesze:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz