poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Cukierki!!!:)


Zaplanowałam, że dziś rusza moje pierwsze rozdawnictwo cukierasów:) Okazją ku temu jest fakt, że mniej więcej rok temu zaczęła się moja zabawa z papierami, która sprawia mi bardzo dużo radości, jak również mniej więcej od pół roku prowadzę tego bloga, gdzie mogę pokazać swoje lepsze i gorsze wytwory:)


Tak jak widać na zdjęciu do zdobycia są satynowe wstążki, papierowe kwiatki, guziczki, pół perełki, niteczki, stemplowane motylki do samodzielnego wycięcia – rzeczy przydatne przy twórczej pracy, a  wszystko kolorowe tak jak mój blog;P 

Dorzucam jeszcze produkcji własnej taki oto notesik np. na twórcze pomysły: 

Kilka zasad mojego słodkiego rozdawnictwa:
*W kolejce po cukierki może ustawić się każdy – osoby blogujące, jak i te bez bloga (te osoby proszę o pozostawienie adresu mailowego w swoim komentarzu).
*Osoby, które prowadzą swojego bloga proszę o umieszczenie w pasku bocznym info o candy.
*Jedna osoba może pozostawić tylko jeden komentarz.

Zapisy trwają do 3 września, a nowy posiadacz przydasi zostanie wyłoniony w drodze losowania 4 września .

Zapraszam serdecznie!

238 komentarzy:

  1. O! chyba jestem pierwsza!!! Zapisuję się! Może tym razem mi się uda ;O)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przyjemnością się zapisuję:)
    Info na dole. http://pomyslolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zapisuję się na te słodycze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście i ja ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne cukieraski, staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ cudne cukierki 8)Chętnie Was przygarnę:)
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://szuflandia-malutkiej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. i ja się zapisuję do zabawy!!!:))

    OdpowiedzUsuń
  8. no to i mnie nie może tu zabraknąć, oj przydałyby się te przydasie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapisuję się na wspaniałe słodkości :)

    Banerek na www.magdalenardo.blogspot.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie wezmę udział w zabawie. Pozdrawiam - Cejlon.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tyle cudnosci do wygrania! Zapisuje sie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę jak najwięcej pięknych prac! ;)
    No i bardzo bym chciała te łakocie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie sposób przejść obojętnie obok takich cukierasków :) a zatem grzecznie się ustawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja się ustawię po takie kolorowe cukiereczki!
    scrap-olki@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. z chęcią sie zapsizę po te przydasie:) A o notesiku nawet nie wspomnę:):)
    pozdrawiam:):)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne kolorki.:) Dopisuję się.:)
    http://zonaswojegomeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo wesołe kolorki :) ramona52@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie się ustawię w kolejce może coś wygram :)

    OdpowiedzUsuń
  19. życzę ci następnych wspaniałych , twórczych lat:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo chętnie ustawiam się w kolejce po te bajecznie kolorowe cukiereczki! :) Zapraszam również na moje candy, a ja zabieram się za oglądanie Twoich prac :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Przydasie słodziutkie i z miłą chęcią dopisuję się do kolejeczki i życzę kolejnych latek w blogowaniu ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj, ja chętnie, szczególnie po ten śliczny notes:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne cukieraski :) Licząc na szczęście staję w kolejce! ;)

    Wiola :)

    OdpowiedzUsuń
  24. I ja muszę koniecznie się zapisać! Przy okazji zapraszam na moje candy:
    http://asia-majstruje.blogspot.com/2011/06/candy.html

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudeńka do zgarnięcia więc i ja się wpiszę:)

    OdpowiedzUsuń
  26. tak dużo kolorowych cukiereczków
    chetnie się zapiszę i poczekam ;)
    pozdrawiam serdecznie
    Ula

    zapraszam do siebie na candy
    http://halula.blogspot.com/2011/07/candy-ogaszam.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładne te cukierasy więc ustawim się w kolejce :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Становлюсь в очередь http://wwwmasteruschki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Słodko u Ciebie:)
    Notes śliczny
    http://moniaz125.blox.pl/html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Wpisuje się z przyjemnością.I przyznaję rację,że notesik jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękny notesik! I tyle przydasi! Ach!
    Zapisuję się!
    Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  32. zapisuje z przyjemnoscia na Twojá przydaski. ;-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. очень хорошая конфетка.http://kmmmaya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ustawiam się w kolejce licząc na łut szczęścia:)
    http://szufladadany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak kolorowo !!! - muszę spróbować szczęścia
    Pozdrawiam :)
    http://mojebiurko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ojej i kwiatuszki i guziczki, wstążeczki, niteczki:) A ten notesik super taki, że aż chce się go mieć:)
    Ale tego dużo:) Ustawię się w kolejce:)
    mikr13@wp.pl
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudne cukiereczki. Zapisuję się w kolejce z nadzieje, że się uda.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudeńka! Ustawiam się w kolejce po nie..
    i zapraszam do mnie gdzie dopiero zaczynam zabawę z papierami :)
    pozdr :)

    OdpowiedzUsuń
  39. I ja i Ja!

    Zapraszam do siebie na Candy Urodzinowe

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowne candy... i jeszcze ten prześliczny notesik - muszę go wygrać! :)
    Pozdrawiam i zapraszam: http://art.miastko.org/

    OdpowiedzUsuń
  41. na takie pieknosci i ja sie zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo chętnie się przyłączę :)
    quitemaxwork@wp.pl
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłaszam się równiez ja :) Banerek jest, trzeba kliknąć w napis nad obrazkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie sposób przejść obojętnie obok takich kolorowych słodkości :)

    Pozdrawiam imienniczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  45. piękne pastele stoję a co :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Ulalala:)

    joannatafelska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Witam sliczne candy zapisze sie i ja
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. No to ja z miłą chęcią wskakuję do kolejki i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  49. Roslika pozdrawia! ;) http://carolines-earrings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo chetnie sie zapisze. Przepiękny notesik! Pozdrawiam :) http://sozdannyi-mir.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Od jakiegoś czasu scrapbooking mnie kusi, więc też się zapisuję :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  52. I ja, I ja !!! Staję w kolejce po cukiereczki jak dziecko za komuny :D

    OdpowiedzUsuń
  53. To ja też się ustawiam w kolejce. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja także chętnie przygarnę :) notes zwłaszcza ;*

    OdpowiedzUsuń
  55. uwielbiam cukierki....:)

    OdpowiedzUsuń
  56. super te candy ,,, ja tez chce:)
    zaneta12081975@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Zapisuję się na wspaniałe słodkości :)

    Banerek na http://lisjanora.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja też chcę takie słodkie cukiereczki, może dopisze szczęście. e-mail ania108@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. Śliczny notes!
    Chętnie ustawiam się w kolejce ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  60. uwielbiam CANDY zatem nie może mnie tu zabraknąć ;))

    OdpowiedzUsuń
  61. Zapisuję się z przyjemnością :)
    aggaton@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Zapisuje się bez dwóch zdań choć chetnych jest wiele a szanse małe. Zapraszam tez na Candy do mnie na dudwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. zapisuję się i czekam na losowanie :)
    pozdrawiam alusiek7@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. kwiatki i wstążeczki kuszą więc ustawiam się w kolejce i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Ustawiam się z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Bardzo chętnie zapiszę się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  67. I ja staję w kolejce po cukiereczki :)
    Pozdrawiam :)
    http://justeczkowymiszmasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Z przyjemnością wezmę udział w zabawie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  69. Staję w kolejce próbując swoich sił w zabawie;) http://galeria-kreatywnosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. zapisuję się z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Zapisuję się i ja :) fajne cukieraski przygotowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  72. Z prawdziwą przyjemnością powiększę kolejkę:)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  73. Ustawiam się w kolejce :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Z przyjemnością się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  75. Notesik jest prześliczny! Zresztą jak wszystkie Twoje prace ;) Całuję gorąco i liczę na szczęście :) :*
    ania19954@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Staję nieśmiało na końcu kolejki i się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Ja również z miłą chęcią dołączę do zabawy :)
    Pozdrawiam PaulinaS

    OdpowiedzUsuń
  78. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce:-)

    OdpowiedzUsuń
  79. Sliczny prezent :) a ten notesik, ach.... Chetnie wezme udzial w losowaniu!
    pakma24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Słodkie Candy:) Zgłaszam się...

    OdpowiedzUsuń
  81. ale skarby:) chętnie je bym przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  82. ustawiam sie i ja :-) zapraszam na swoje candy!
    http://eesophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Uwielbiam takie przydasie! Piszę się :))

    OdpowiedzUsuń
  84. Po takie cudowności z chęcią ustawię się do tej kolejki;)

    OdpowiedzUsuń
  85. Gratuluję roczku blogowego :) i staję w kolejce. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  86. Posłusznie staję w kolejce ze smakiem na takie cukierasy :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Uwielbiam cukiereczki !!!
    anka43zg@o2pl.

    OdpowiedzUsuń
  88. Witaj
    Śliczności u Ciebie.
    Mam apetyt na słodkości....
    Elżunia

    OdpowiedzUsuń
  89. Jeśli można to i ja stanę w kolejce.
    Pozdrawiam.
    regian@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  90. Ustawiam się w tej bardzo długiej kolejce ;)
    Pozdrawiam
    Ania-Arizoona
    http://arizoona-hobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. zgłaszam chęć udziału :) :) :)
    Pozdrawiam ;)
    www.madebyziuta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Chętnie i ja spróbuję szczęścia:)pozdrawiam i uciekam do kolejki:)
    m.kuternowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  93. JA RÓWNIEŻ USTAWIAM SIĘ W KOLEJCE PO TE SKARBY...
    Pozdrawiam
    katerina

    OdpowiedzUsuń
  94. Zapisuję się :)
    justynka68@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  95. słodkości jak się patrzy, więc szybciutko się zapisuję:):):)

    OdpowiedzUsuń
  96. Ach! te kwiatuszki malutkie i motylki, i wstążeczki.... :) Chętnie się zapiszę. Pozdrawiam cieplutko violka

    OdpowiedzUsuń
  97. Jeszcze ja:)!z przyjemnością się zapiszę:)
    heyoka@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  98. Ojej.. dłuuuga kolejka.. no, ale kto nie próbuje, ten nie ma! Więc i ja się dołączam, dopisuję, banerek na pasku bocznym umieszczam.. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  99. Długa, długa kolejka :) Ale ja też się zgłaszam :)
    Pozdrawiam!
    Ola
    warsztatura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  100. Zgłaszam się :)
    http://whatshesdone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  101. Zgłaszam się baardzo chętnie ;-)
    karolla2311@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  102. Wspaniałe nagrody :)
    alex_1000@interia.pl
    notatka: http://kres-czasu.mylog.pl/2011-08-22/nadchodzi_szkola_kilka_okropnych_informacji__zatrzesienie_rozdan_na_poprawe_humoru__

    OdpowiedzUsuń
  103. I również dołączam do zabawy:) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  104. Długa kolejka, ale warto zaryzykować po takie słodkości:)

    OdpowiedzUsuń
  105. Długa kolejka, a ja na końcu ogonka stoję:)
    Chciałabym, chciała...
    iwona.spadlo@op.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  106. Wspaniałe candy więc i chętnych sporo. Dopisuję się i ja
    http://www.robotkowebajdurzenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  107. no to i ja się ustawię w kolejce :) moja przygoda z papierkami właśnie się zaczyna

    OdpowiedzUsuń
  108. Słonecznie i kolorowo tu więc i ja się przyłączę do tego cukierkowego cany !

    OdpowiedzUsuń
  109. I ja się zapisuję na candy :)
    http://srebrnolistka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  110. Zapisuję się :)
    sendi21@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  111. się ustawiam,
    Cię pozdrawiam! :)
    info w zakładce 'candy', zapraszam do Aśkowa! (:

    OdpowiedzUsuń
  112. ale kolorowo u Ciebie:) ustawiam sie w kolejeczce, moze tym razem mi sie uda:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  113. Ja też wyciągam łapki po łakocie!

    OdpowiedzUsuń
  114. Gdy widzę słodycze to kwiczę ... i nie mogę się oprzeć pokusie więc w kolejkę wskakuję i z nadzieją czatuję... a może się uda :-)
    banerek na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  115. Chętnie przygarnę takie cukierki

    OdpowiedzUsuń
  116. JEJ w końcu moje kartki nabrały by trochę wysmakowania z takimi gadżetami :) już więc szybko wstawiam banerek

    OdpowiedzUsuń
  117. Ja również chętnie zapisuję się na wszelkie słodycze :)
    zapraszam do mnie http://aktoreczka-scrapuje.blogspot.com/ i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  118. To i ja się jeszcze szybko dopiszę:)
    tajemniczazafascynowana@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  119. Słodkie.........ummmmm
    http://zulcia81.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  120. Cudne to CANDY
    też się chetnie zabawie
    http://agnieszkakuznecka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  121. Ja również się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  122. skoro już dotarłam na koniec kolejki,to nie mogę się nie zapisać:) pozdrawiam!
    skandynawska.indianka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  123. Разрешите присоединиться. Спасибо за розыгрыш. http://www.liveinternet.ru/users/57777775/post181599057//

    OdpowiedzUsuń
  124. Długa kolejka ale się ustawię.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  125. ile różyczek, ale ile też chętnych :P
    spróbuję, zapisuję się :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  126. I ja się zapisuję po takie cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  127. Zajrzałam przypadkiem, ale bardzo mi się tutaj podoba. Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga.:) Ustawiam się w kolejce po cukierasy. Info już na blogu: http://nawiedzonaulala.blogspot.com/
    ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  128. Notesik niesamowity! Uwielbiam takie klimaty! a i na resztę przydasi tez mam pomysły Ł= poydrawiam olenkaja.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  129. cudne prezenty, ustawiam się w kolejce
    www.barbarahaft.fotosik.pl
    www.basiahaft.fotosik.pl
    barbarahaft@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  130. zgłaszam się:) maja145kaja@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  131. ustawiam się!
    obserwuję jako zakręcona_
    k.z.dabrowska@gmail.com
    http://kolorwbuteleczce.blogspot.com/2011/08/rozdaniowo.html
    o ewentualnej wygranej prosiłabym poinformować mnie pod najnowszą
    notką na podanym wcześniej blogu :) napiszę też, że prawdopodobnie nie będzie mnie od 2 do 17 września i w razie wygranej prosiłabym o poczekanie :)

    OdpowiedzUsuń
  132. KOlejka bardzo dluga i pewnie sie nie uda , a tu takie wspanialosci i to potrzebne jak nie wiem. Ustawiam sie wiec w kolejeczce grzecznie i liczę na łud szczescia :) www.robotkoweroznosci.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  133. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce po Twoje cukierki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  134. wygląda bardzo kusząco i słodko:) zaczekam, choć szczęścia to ja nie mam:)

    OdpowiedzUsuń
  135. Jak i poprzedniczka szczęścia nie mam do wygranych ale próbować warto gdyż nadzieja umiera ostatnia :)
    http://aninkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  136. Jakie kolorowe candy! a notesik przecudny ;) Zapisuję się z przyjemnością

    OdpowiedzUsuń
  137. Bardzo kolorowe cukierki :) Nie można się nie zapisać :D
    olga.stiefel@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  138. O, nie mozna przegapić takich cudowności :)
    Chętnie sie ustawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  139. Chętnie zgłaszam się do udziału w candy :)
    http://papierowe-cuda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  140. Hej mam nadzieję, że załapię się na pyszne cukiereczki:)

    OdpowiedzUsuń
  141. I ja mam ochotę na te słodkości:)
    iwona.spadlo@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  142. I ja się ustawię w tym dłuuugim ogonku:)
    iwona.spadlo@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  143. Z przyjemnością też ustawiam się w ogonku.

    OdpowiedzUsuń
  144. Ne przejdę obojętnie,nie mam mowy:)!
    lillyrose.britta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  145. Same słodkości! Nie mogę przejść obojętnie :D Wyjeżdżam na dwa tygodnie, ale zaraz po powrocie sprawdzę wyniki... Szanse nikłe, ale cóż, ciężko się powstrzymać ;)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  146. Ja również ustawiam sie w kolejeczce po te słodkości :)kasia0529@wp.pl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  147. zgłaszam się :)
    becha@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  148. Również się zgłaszam:)Zakochuję się w scrapbookingu..a to co tu u Was oglądam ..ehh...śliczności:))Też tak chcę, więc jak wygram to zdobędę swoje pierwsze przydasie:))Nie posiadam tu jeszcze bloga, więc pozostawiam po sobie maila magmanka@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  149. zapisuje się ! <3

    nimfowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  150. Spróbuję swojego szczęścia.
    pozdrawiam.
    jojcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  151. Z rozkoszą dołączam do zabawy :]
    COSMO84@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  152. Ostatnia w kolejce pewnie nie będę ale może się uda tym razem :) Piękne Candy. Zapraszam do mnie - zapisy do dzisiaj !

    OdpowiedzUsuń
  153. ojjj ale długa kolejka ale i tak spróbuje ;)
    pozdrawiam
    dorotka
    http://mojesutasze.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  154. zgłaszam się ;))
    loOovelyy@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  155. Gratuluję rocznicy i dopisuję sie do kolejki:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  156. Witaj. Ja tez nieśmiało staję w kolejce po twoje piękne candy. Od niedawna prowadzę bloga i mma nadzieję,że przygarniesz mnie do swojego grona. Pozdrawiam
    http://szycieani.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  157. Ustawiam się w kolejce, bo te piękne cukieraski mnie hipnotyzują. :)

    http://zakiecik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  158. Same pyszności! Chętnie przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  159. Zgłaszam się do candy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  160. Zgłaszam się!! Rzutem na taśmę! I trzymam kciuki za odrobinę szczęścia :)
    Pozdrawiam,
    Ania
    www.mieekkiekaapciee.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  161. Hello dear! Ribbons, buttons and flowers are lovely inspitational! I've posted on my sidebar, by date. Thanks for this lovely chance! God bless! :D
    Follower's name: Rachel Berault

    OdpowiedzUsuń
  162. witaj :)
    chętnie zapiszę się do zabawy :)

    i zapraszam na moje candy!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  163. Staję w kolejeczce po Twoje słodkości a tym samym z całego serca życzę Ci kolejnych sukcesów i aby ta radość w przygodzie z papierkami nigdy Cię nie opuściła. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  164. Очень вкусная конфетка! Можно и мне поучаствовать? Ссылка на левой панельке http://rukodom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  165. Śliczności ustawiam się w kolejce :)
    http://niebieskomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  166. Kolejka długa, ale ochota na prezenty wielka :)

    OdpowiedzUsuń
  167. Jakie cudeńka:) w ostatniej chwili ale również się zapisuję:))

    OdpowiedzUsuń
  168. Ja też!
    Info o CANDY na blogu: www.robiebochce.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  169. ja chcę takie piękne cukierasy!

    OdpowiedzUsuń
  170. No to rzutem na taśmę... Jestem i mam wielki apetyt na te słodycze.

    OdpowiedzUsuń
  171. Z chęcią stanę w kolejce ;)

    + Banner w pasku bocznym dodany.

    Modowo-Stardollowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  172. piszę się do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  173. piszę się do zabawy
    cohenna@02.pl

    OdpowiedzUsuń
  174. Wow ile chętnych, a szanse znikome, ale spróbować można bo super cukiereczki przygotowałaś:)
    bozenas7000@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  175. Gratuluję i ustawiam sie w kolejce po słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  176. super, staję do kolejki (maws@o2.pl) pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  177. Przecudny notesik, a przydasie słodkie, więc wskakuję na koniuszek i ja do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  178. Kolorowych pomysłów na kolejny roczek w blogosferze życzę. Z chęcią się zapisuję i do siebie zapraszam - http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  179. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  180. Taki zestawik jest spełnieniem moich marzeń :) Chcę spróbować szczęścia i ustawiam się w kolejce :) Warunki spełnione.

    OdpowiedzUsuń
  181. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  182. Ale tu tłoczno :) Nic dziwnego, bo nagrody rewelacyjne :) Z przyjemnoscią wiec spróbuje szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  183. Mi też 2 razy powtarzać nie trzeba ;p
    Ustawiam się i ja :)
    Pozdrawiam
    Fiołeczek

    OdpowiedzUsuń
  184. ooo, z takim zestawem to można by zaszaleć
    zgłaszam się ochoczo, banerek umieściłam tu http://agea-happiness.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  185. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń