wtorek, 2 sierpnia 2011

Ślubna fioletowa ...

Po raz kolejny stworzyłam coś fioletowego i po raz kolejny w tematyce ślubnej. Po raz kolejny użyłam też papierów UHK - chyba mnie prześladują;). Ale tym razem nie jest to kartka a ramka, która powstała na 4 miesięczne wyzwanie Craft4You. Ponieważ za pierwszym razem zrobiłam kartkę, teraz musiałam troszkę pogłówkować co by tu zrobić w kolorze fioletu w temacie ślubnym. No i powstała ramka. Mieści ona zdjęcie o wymiarach 15x21cm. Wszystkie tekturowe elementy pochodzą ze Scrapińca. Wymalowałam je distressem dusty concord, a później oprószyłam perfect pearls (chyba najlepiej widać serduszka jak się mienią drobinkami). Wszystkie brzegi delikatnie musnęłam również distressem.

Tak ramka prezentuje się ze zdjęciem, które wydrukowałam na papierze wizytówkowym:
 Nie przyklejałam zdjęcia bo nie wiem czy dokładnie to będzie w ramce (widać, że nie jest przyklejone jak spojrzy się na prawy dolny róg:)). Para na zdjęciu to moja siostra i szwagier. Foto robione prawie 2 lata temu:).
A teraz zbliżenia na szczegóły:



A tak wygląda tył ramki:
Dziękuję za uwagę i zapraszam na cukierki:)
Miłego wieczoru!

4 komentarze:

  1. fajniutka ramka, a te fioletowy papiery to za mną chodzą, chciałam je zakupić bo robię albumik, a tu BRAK TOWARU w sklepie, oj szkoda, szkoda:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ramka bardzo elegancka. Fajnie dobralas wszystkie dodatki do papieru.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny klimat ma ta ramka, super!

    OdpowiedzUsuń