piątek, 19 sierpnia 2011

Tło w ramie

Siostra mojej bratowej poprosiła mnie o zrobienie ramki, która pomieściłaby 6 zdjęć. Ma to być prezent ślubny od niej i kilku koleżanek dla ich przyjaciółki. Ogólnie dziewczyny dały mi pełną dowolność co do wymiarów, kolorystyki itd. Ponieważ ma to wisieć w mieszkaniu obdarowanej, to wymyśliłam, że najlepiej będzie pokombinować coś z gotową, drewnianą ramą. Na początku miałam zamysł żeby nie ozdabiać samej ramy i pozbyć się w niej szkła bo dzięki temu mogłabym umieścić elementy 3D w środku, ale z drugiej strony rama ze szkłem jest troszkę bardziej praktyczna ze względu np. na kurz. Zostało przy tym, że zrobiłam tło w ramie. Wykorzystałam karton Cansona i papiery Lemonade z kolekcji Elegance. Gdy zdjęcia zostaną umieszczone na swoich miejscach, wokół nich będzie kawałek fioletowej ramki tak jak wokół papieru w paski i z różami. 

W komplecie jest jeszcze karteczka dla pary, ale pokażę ją w następnym poście:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz