wtorek, 3 lipca 2012

Album i kartka na chrzest

Ubiegły weekend (a właściwie i tydzień )był dla mnie bardzo intensywny. 
W sobotę byłam na zlocie w Warszawie. Niestety mogłam przyjechać na zlot tylko na chwilkę i jestem z tego powodu bardzo niepocieszona. Zdążyłam tylko odebrać złożone wcześniej zamówienia, kupić jeszcze kilka rzeczy i musiałam wracać :/ Niestety nie miałam tej przyjemności, aby połazić pomiędzy stoiskami tak po prostu, pomajstrować albo podglądać jak inne osoby coś tworzą czy nawet porozmawiać:(. Strasznie zazdroszczę tych wszystkich wspólnych, zlotowych fotek, które pokazujecie na swoich blogach. 
Ale mam nadzieję, że za rok już będę mogła być na zlocie od dechy do dechy ;) 
A wszystko to przez to, że w niedzielę miał miejsce chrzest mojego siostrzeńca, a w poniedziałek miałam obronę. Tak więc w sobotę jak tylko wróciłam do domu wzięłam się za klejenie tego co zaraz pokarzę no i uczyłam się. Ale mogę się pochwalić, że od wczoraj jestem już panią magister :) Koniec studiowania (jak na razie ;)), czas szukać pracy! :)

A mały Maksio z okazji chrztu otrzymał od cioci Kasi karteczkę i album:)
Również i tym razem wykorzystałam papierki z Galerii Papieru - wszystkie w kolorze niebieskim z różnych kolekcji.
Przy okazji wykorzystałam nowe wykrojniczki w postaci gałązek listków i nowy stempelek z Agaterii (widoczny na ostatnim zdjęciu)
Chyba jeszcze nigdy nie kleiłam kartki w tak błyskawicznym tempie :)




A album prezentuje się tak:

 





Niestety z braku czasu nie udało mi się wykonać pudełka do kompletu, ale mam nadzieję. że w najbliższym czasie uda mi się to nadrobić.

Dziękuję za każde odwiedziny i wszystkie komentarze, które lubię bardzo czytać :)
Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. błyskawicznie, ale ślicznie...
    i oczywiście gratulacje dla PANI MAGISTER...
    ....buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla Pani Magister! Komplet uroczy, uwielbiam albumy, a galeriowe papiery są idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny komplecik na chrzciny! Gratuluję zdobycia tytułu i życzę, żebyś szybko znalazła wymarzoną pracę! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. super komplecik! będzie cudną pamiątką!

    OdpowiedzUsuń