czwartek, 26 lipca 2012

Tosiowy komlpet cz. 2 - album

Robienie takich bardzo dziewczyńskich, cukierkowych prac sprawia mi ogromną frajdę :D
Cały album zrobiłam z różnych papierków Galerii Papieru. Do tego literki z kolekcji TSC. 
Wszystkie tekturki pochodzą ze Scrapińca, a stempelki z Agaterii.
Większość wyciętych elementów  podkleiłam beermat, aby nie były za bardzo "płaskie".
Usiądźcie wygodnie bo zdjęć jest dużo :)



 





Zbliżenia na szczegóły ;)



Jak ktoś nie widział karteczki do kompletu, to zapraszam TU.

Ściskam zaglądających i komentujących! :)

9 komentarzy:

  1. pierwsza jestem wyściskana...
    jest PRZEŚLICZNY....

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny album! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodziutki patchwork i wszystkie pozostałe stronki albumowe

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny cukierkowy albumik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ słodziutki albumik:) Myślę, że dla Tosi będzie piękną pamiątką:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozazdroscic Małej Tosi takiego prezenciku ;))) PRZEPIĘKNY ALBUM ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest prześliczny i ma wszystko to co małe królewny lubią najbardziej- nie zabrakło nawet różowej hulajnogi,wiatraczka i wiszących sukienusi...

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny pastelowy album. a o de mnie kolejne pytanie :) czym ozdabiasz np te kółko różowe na które naklejony jest rowerek?to jakiś dziurkacz zaokrąglony?

    OdpowiedzUsuń