piątek, 20 lipca 2012

Lipcowe wianki - foto inspiracja

Dziś 20-ty więc kolejna odsłona wianków w naszej zabawie :)
Również i w tym miesiącu Rudlis przygotowała dla nas foto inspirację w postaci kolażu kilku zdjęć.


Ma być egzotycznie/orientalnie.
Tym samym u mnie wianek w kolorze fuksji, słonecznej żółci, żywej pomarańczy i soczystej zieleni. 
Kwiatki wykonane techniką origami, która również kojarzy mi się z orientem :)


Zapraszam do odwiedzenia blogów pozostałych uczestniczek naszej wiankowej zabawy:

 Miłego wieczoru wam życzę! :)

9 komentarzy:

  1. Aż mi się smaczek na owocki zrobił... świetny wianuszek.

    OdpowiedzUsuń
  2. HA! Kocham Twoje kwiaty origami :)
    Wianek soczyście orientalny!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. przypominają mi floksy te kwiatuszki ;) ja niestety w sztuce origami noga jestem ale
    widać że cudne formy można porobić!

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie intensywne kolory mocno kojarzą się z orientalnymi klimatami. Świetne kwiatki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przwdziwa bomba kolorystyczna! świetny wianek

    OdpowiedzUsuń
  6. Origami było jednym z moich pierwszych skojarzeń z tematem;-)
    Świetny kolorystycznie efekt osiągnęłaś:D

    OdpowiedzUsuń