piątek, 6 lipca 2012

Scrapuszka – a może jakaś wymianka? :)

Ostatnio uświadomiłam sobie, że już bardzo dawno nie robiłam żadnego scrapuszka.
 I mam chęć takie poczynić, ale jednocześnie mam dla was propozycję wymiany scrapuszkowej:)

Być może jest ktoś chętny, aby wymienić się takim maluszkiem?

Scrapuszko może być bardziej grubaśne lub mniej, bardziej kwadratowe czy prostokątne, a może okrągłe, ozdobione według uznania  :)

Każda chętna osoba niech zostawi informację z chęcią wzięcia udziału w wymiance wraz z adresem swojego bloga lub maila w komentarzu pod tym postem.

Do 29 lipca można zgłosić chęć uczestnictwa w wymiance, a 30 lipca podam pary. Jeśli okaże się, że chętnych będzie garsteczka to może każdy zrobi po scrapuszku dla każdego, a jeśli będzie sporo chętnych to wymianka będzie pomiędzy 2 osobami. Gdy już każdy będzie wiedział z kim został połączony, wymienimy się z naszą parą adresem, aby wysłać jej scrapuszko.
Po "sparowaniu" ustalimy również czas do kiedy mamy wysłać scrapuszko.

Każdy chętny w miarę możliwości niech umieści gdzieś na swoim blogu poniższe zdjęcie podlinkowane do tego posta, aby o wymiance mogły się dowiedzieć również inne osoby.


Czy jest ktoś chętny do zabawy? :)

8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. jako pierwsza stawiam się do wymianki...super pomysł na te scrapuszka...
    http://katerina-cala-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi Barry, just stopping by to say how delightful your blog is. Thanks so much for sharing. I have recently found your blog and am now following you, and will visit often. Please stop by my blog and perhaps you would like to follow me also. Have a wonderful day. Hugs, Chris
    http://chelencarter-retiredandlovingit.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł. Chyba sie zapiszę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super że dołączyłaś do zabawy dzięki mojemu banerkowi...bałam sie już że nikt więcej się nie zapisze...

      Usuń
    2. zapomniałam adresu bloga podać- www.anielskie-sekrety.blogspot.com

      Usuń
  5. Jestem chętna:)
    http://iwonaorlowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tez sie zgłaszam
    www.kartki-broszki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń